Saviįtaiga: pasakykite taip sveikatai ir sėkmei

Norime ar nenorime, bet pripažįstame jos egzistavimą – nuo pasąmonės niekur nepabėgsi. Ir kartkartėmis ji mums gerokai trukdo siekti numatytų tikslų, rašo Woman.

Harmoninga sąmonės ir pasąmonės sąveika – tai galingas resursas problemoms spręsti. Šios harmonijos galima siekti panaudojant afirmacijas – savotišką verbalinę (žodinę) magiją. Kur tokio požiūrio šaknys – šias laikais jau atrasti nebeįmanoma: atmintyje išlikę ir močiutės užkalbėjimai, ir šamanų užkeikimai, ir filmai su savęs skatinimo elementais...

Afirmacija – tai teiginys su teigiamu užtaisu. Jis suteikia galimybę įdiegti sau naują programą, pagal kurią veiks jūsų pasąmonė. Norint suprasti jos veikimo principus, pakanka įsivaizduoti indą su nešvariu vandeniu bei į jį nuolat besiliejančiu švariu vandeniu.

Po kurio laiko nešvaraus vandens inde nelieka. Manoma, kad neigiamos mintys į mūsų gyvenimą patraukia neigiamus įvykius. Pasinaudojant afirmacija mes neigiamas mintis keičiame teigiamomis.

Kad ir kokie skirtingi bebūtų afirmacijos tekstai, visi jie paklūsta vienai svarbiai taisyklei: jame negali būti žodelio „ne“, kurio mūsų pasąmonė nepriima. Pageidautina vartoti tokias formuluotes, kurios „tartum“ pasąmonei pateikia jau įvykusį faktą: jei pasakysite „noriu būti liekna“ – pasąmonė analogiškai atsakys „tu nori būti liekna“ (na ir norėk sau toliau), o jei pasakysite „aš sveika“, tai atsakymas bus „tu sveika“. Ir visi mūsų ketinimai turi būti nukreipti tik į gera.

Poveikio žodžiais variacijų yra begalės. Jos kažkuo primena sukneles: kai ką galima nusipirkti drabužių parduotuvėse, o kai ką – siūtis pagal užsakymą. Netgi egzistuoja afirmacijų mada.

Paruošti sprendimai

Praėjusį dešimtmetį buvo populiarūs sveikatą gerinantys G.G.Sytino nuteikimai – ruso sumanyta sistema su jau paruoštais tekstais įvairiems gyvenimo atvejams. Jos autorius savo metodą vadina žodiniu-vaizdiniu, emociniu-valingu žmogaus būklės valdymu. Ir netgi siūlo nuteikimus, kurių paskirtis – įveikti sunkumus įsisavinant kitus nuteikimus.

Skaitant nuteikimų tekstus galima pagauti save mąstant, kad esmė yra ne tik žodžių prasmėje, bet ir ypatingoje melodinėje-hipnotinėje frazių sandaroje.

Vėliau išpopuliarėjo amerikietiški nuteikimai ir visi juos pradėjo skaityti bei taikyti. Teigiamos Luizos Hey afirmacijos pačiai autorei padėjo išsaugoti stiprybę ir dvasines jėgas kovojant su vėžiu.

1 etapas

Taigi, jei jus gniuždo psichologinė problema arba jūsų nuotaika bloga – atidėkite visus kasdienius reikalus, išsirinkite jaukią vietą pabūti vienatvėje ir ramybėje. Sukaupkite dėmesį į savo fizinius, kūniškus pojūčius. Pasistenkite savo kūne atrasti pojūčius, kurie numanomai yra susiję su juntamomis neigiamomis emocijomis.

Atraskite tas savo kūno vietas, kur ypatingai ryškus fizinis diskomfortas – tai gali būti galvos skausmas, „kąsnis“ gerklėje, gniuždantis tuštumos ties duobute jausmas. Būtent tokie pojūčiai yra tolesnio darbo objektas ir praneša apie psichologinius pasikeitimus, kurie organizme vyksta pasąmonės lygmenyje.

2 etapas

Paimkite švarų popieriaus lapą, vertikaliu brūkšniu padalinkite jį į dvi puses. Kairėje, „tamsioje“ pusėje parašykite tą neigiamą mintį, kuri pirma jums šaus į galvą, kai galvosite apie iškilusią problemą. Ištarkite ją garsiai arba mintyse. Stebėkite, kokiu būdu į tai reaguoja nemalonūs kūniški pojūčiai – dažniausiai jie sustiprėja.

Pavyzdys: Nervinuosi dėl vestuvių.

3 etapas

Dabar pradėkite tokiu pat būdu išsakyti teiginius, kurių reikšmė yra priešinga – kaip argumentus ginče, padedančius įveikti priešingą požiūrį (tiksliau – įtikinti savo pasąmonę, nuo kurios tiesiogiai priklauso emocinė savijauta i optimistinis nusiteikimas).

Negalima sakyti „Nesinervinsiu dėl vestuvių“. Perrinkite variantus, išsirinkite tą, į kurį organizmas „atsilieps“. Darykite tai lėtai, neskubėdami, o jei atsakymas bus, vadinasi, būtent tokie nuteikimai yra patys efektyviausi jūsų pasąmonei.

Tikriausiai veiksminga bus kažkas panašaus į „Esu rami ir iki vestuvių, ir jų metu“. Užrašykite tai dešinėje lapo pusėje. Paprastai pakanka surinkti 4-5 tokias frazes ir 15-20 minučių, kad savijauta pagerėtų. Pasistenkite prie šių nuteikimų pridėti ir palyginimus – pasąmonė puikiai reaguoja į vaizdinius.

Pavyzdys: „Aš rami kaip belgė“.

4 etapas

Tuomet perkirpkite popieriaus lapą pagal skiriamąją liniją. Kairiosios pusės galite atsikratyti ir pamiršti jos turinį. Sulankstykite tą popierių ir išmeskite jį į šiukšliadėžę. Galite sugalvoti sau visą neigiamų minčių naikinimo ritualą, kurio dalis būtų neigiamo popierėlio sudeginimas ir pelenų išbarstymas.

O praktiškiau būtų suderinti abu metodus, iš kurių pirmasis būtų realizuojamas praktiškai, o antrasis – įsivaizduojamai.

5 etapas

Dešiniąją lapo pusę išsaugokite ir įsiminkite visą teigiamų minčių sąrašą. Tai ir yra jūsų asmeninės afirmacijos – teiginiai, kuriantys gyvybingą nusiteikimą, kuris padės jums sunkią minutę.

http://gyvenimas.delfi.lt/grozis_ir_sveikata/article.php?id=18196352




Prenumeruoti "DiArchy Paslaptis" naujienas per FeedBurner:

Įveskite savo el. pašto adresą:

Galite palikti atsakymą, arba cituoti iš savo svetainės.

Komentuokite

Jums reikia užsiregistruoti jei norite parašyti komentarą.